Черговий фейк проти архієрея УПЦ — керуючий Новокаховською єпархією назвав фальшивкою «указ» від його імені

1 грудня 2018 року в інтернет-мережі почали розповсюджувати певний «указ» буцімто від імені керуючого Новокаховською єпархію УПЦ про припинення поминання Патріарха Кирила та благословення на запровадження поминання Патріарха Варфоломія. «З цього приводу маю повідомити коротко і чітко: ЦЕ ФАЛЬШИВКА» — архієпископ Новокаховський і Генічеський Філарет так прокоментував появу цього паперу. Про це передає Інформаційно-просвітницький відділ УПЦ із посиланням на сайт єпархії.

Владика зокрема зазначив, що «із неабияким подивом дізнався» про наявність такого «указу»  і надав спростування даного фейку.

«”Шапка”, підпис і печатка дійсно було скопійовані з якогось документу, виданого Управлінням Новокаховської єпархії», зазначив він і додав «а от зміст сього “твору” викликає і сміх, і сум».

Так зокрема, згідно інформації владики Філарета, вихідний номер «указу» не відповідає дійсності (за таким номером зареєстровано в серпні резолюцію щодо здійснення поховання за Православним обрядом людини, яка вчинила самогубство). Дата видання теж фальшива. «Хоча б тому, що я в цей час перебував у лікарні за межами Нової Каховки і Херсонщини. Доступ до печатки Керуючого єпархією є тільки в мене; факсиміле мого підпису не існує. Висновки робіть самі», — розповів Його Високопреосвященство.

Владика Філарет далі звертає увагу, що фальшивку складено з рядом граматичних, мовних, а головне літургічних помилок. Так зокрема, він, як голова Синодальної Літургійно-богослужбової комісії пише, «я за родом церковного послуху маю деяке відношення до літургіки, і повинен сказати, що в єктеніях титул Патріарха (Московського чи Константинопольського) не вказується — невідомі автори «указу» до таких висот іще не піднялися».

«Для тих, хто бодай трохи знає мій стиль документів, одразу стає ясним, що документ «за моїм підписом» створений явно не мною, — йдеться в коментарі владики. — Висновки сумні. Якщо хтось думає таким чином посприяти відновленню церковної єдності — співчуваю нещасним, які в принципі не розуміють, що таке Церква. Якщо хтось бажає таким чином посіяти розбрат у нашій єпархії… розумні люди кажуть, що зло схоже на грязюку: кинув у когось, вона чи долетить, чи ні, а ти брудний будеш обов’язково. Ви свої властивості продемонстрували, і свою грязюку виставили на огляд цілого світу».

Насамкінець керуючий Новокаховською єпархією звертається до пастирів і пастви «з побажанням не поспішати повірити у чергові дешеві інтернет-сенсації».

Нагадаємо, раніше, 15 листопада цього ж року, ще одна офіційна заява архієпископа Новокаховського і Генічеського Філарета була опублікована на сайті єпархії. У ній владика висловив обуренння інформаційними спекуляціями навколо його позиції щодо “об’єднавчого собору”.

Спростування фейкових “послань” від архієреїв доводилося давати в Овруцькій, Житомирській та інших єпархіях. 

Голова Юридичного відділу УПЦ протоієрей Олександр Бахов у коментарі Інформаційно-просвітницькому відділу УПЦ 20 листопада повідомив, що останнім часом на єпископів УПЦ чиниться тиск, аби примусити до участі в «об’єднавчому соборі».

Читайте наші новини у Тelegram: швидко, зручно і завжди у вашому телефоні!

Просмотров: 2100

1 коментар

  1. Слава Господу Богу, що Він оберігає від соблазнів та утримує архіпастирів канонічної УПЦ в повноті єдності їх в Святій Соборній Апостольській церкві. Всі архіпастирі канонічної УПЦ мают томос і автокефалію від Константинопільської Церкви-Матері через більш як трьохсотлітнє (з 1686 року) апостольське рукополагання їх. Для чого світська влада примушує їх прийти на зібрання до не по апостольському правилу “рукоположених” “архіреїв-розкольників”? Що? для покаяння перед розкольниками та ще й під примусовим контролем та наглядом тимчасової влади в Україні? (5 річний термін якої закінчується). А повинно бути навпаки, – щоб розкольники УПЦ і країни прийшли з покаянням до Божого храму і до апостольського священства канонічної УПЦ.

    Тому й не потрібно всій повноті архіреїв канонічної УПЦ йти на зібрання розкольників (УПЦ КП, УАПЦ, КЦ), як на покаяння, бо вони потім так і скажуть і запишуть! А залишатися в Единій Святій Соборній Апостольській Церкві, яка не визнає ні “автокефальних” українських розкольників, ні не канонічні, не правові, – розкольницькі рішення Константинопільської церкви, ЯКА, ВІДМОВИВШИСЬ ВІД РІШЕННЯ ПОПЕРЕДНІХ ПАТРІАРХІВ, СОБОРІВ, – ПЕРІОДІВ СВОЄЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПЕРЕСТАЄ БУТИ ТОЮ КОНСТАНТИНОПІЛЬСЬКОЮ ЦЕРКВОЮ-МАТІРЬЮ, А СТАНОВИТЬСЯ ДІЙСНО СТАМБУЛЬСЬКО-ФАНАРСЬКОЮ ПО МІСЦЮ ПЕРЕБУВАННЯ, ВАШІНГТОНСЬКОЮ ПО ПРИКЛОНЯННЮ ВОЛІ, УКРАЇНСЬКОЮ – ПО СПОВІДАННЮ, ПОКЛОНІННЮ РОЗКОЛЬНИКАМ ПРАВОСЛАВНОЇ ВІРИ, РИМСЬКО-КАТОЛИЦЬКОЮ – ЗА БАЖАННЯ СТАТИ НЕ ТІЛЬКИ ПЕРШОЮ, А Й ВЕРХОВНОЮ ЦЕРКВОЮ, ЩОБ СУДИТИ І ПЕРЕСУДЖУВАТИ ВСІ ІНШІ ЦЕРКВИ ВСЕЛЕНСЬКОГО ПРАВОСЛАВІЯ, ЗАБУВШИ ПРО КІНЦЕВИЙ СУД БОЖИЙ.

    Вірних у Христі радує мудрість, мужність, віра і апостольське служіння всієї повноти архіреїв та священства Канонічної Українслької Правослвної Церкви. Так вона має називатися, якщо Константинопільська церква створить для себе іншу розкольницьку церкву, ще не відомо з якою назвою, бо здається КПЦ збирається перейменовувати і діючі православні помісні церкви, як свої: запропоновано уже “Православна церква на/в? Україні”, а далі і інші будуть – “ПЦ в Греції”, “ПЦ в/на? Александрії” і т. д… Так хоче утриматися одновласний Константинопіль, як другий одновласний Рим, але уже бачимо, що другий “Рим” закінчується “вселенською прелістю” Синоду КПЦ.
    Господи, помоги и управи, как Тебе угодно, а нам верным во Христе потребно, устроение Единой Святой Соборной Апостольской Церкви. Не дай, Господи, войти в нее новым раскольникам ни с Константинопольской кафедры (двери), ни с Римской, сохрани и спаси, Господи Боже, Православную Церковь Христову, да не одолеют ее “адовы врата” сегодня, завтра и никогда. Открой и яви нам, Господи, и “Третий Рим”, если время его пришло и пророчества святых Твоих верны и потребны для спасения вечных душ верных Твоих, Господи!

Залишити відповідь