Мінінформ витратив на рекламу Томосу десятки мільйонів, – ЗМІ

У 2018 році структури Міністерства інформаційної політики України витратили на офіційну пропаганду, в тому числі рекламу Томосу, сотні мільйонів гривень.

На серію пропагандистських телевізійних роликів про Томос та на інші ініціативи попередньої влади у 2018 році з державного бюджету було виділено понад 44 млн грн, повідомляє «Страна. ua».

Згідно з інформацією, розміщеною на порталі державних фінансів e-data, в минулому 2018 році Мінінформ в цілому витратив на офіційну пропаганду 166,7 млн грн. При цьому підлеглі йому держпідприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» (МПІУ) і «Центр захисту інформаційного простору України» (ЦЗІПУ) витратили ще 321 млн і 213 млн гривень відповідно. Також в сферу відповідальності Мінінформу входять державне агентство «Укрінформ» і ТОВ «Банківське телебачення», однак, як зазначили автори матеріалу, повних даних про їх витрати у відкритому доступі немає.

«У 2018 році в Мінстеці (неофіційна назва Мінінформу від прізвища очолюваного ним Юрія Стеця, – Ред.) закупили телевізійної реклами на суму більш як 44 млн грн в одного рекламного агентства “Сигма УА”. Гроші пішли в один день 28 грудня двома платежами за двома різними договорами: 39,9 млн і 4,1 млн грн. В рамках цих двох договорів Мінстець розміщував на телеканалах рекламні ролики, які підтримували гасла і риторику експрезидента Петра Порошенка. Наприклад, серія роликів про Томос пропагувала ініціативи попередньої влади по розділенню і перехід православної церкви під юрисдикцію Константинопольського патріархату. Ще за цими договорами Мінстець розміщував на телеканалах ролики про медичну реформу, про армію та інші пропагандистські матеріали», – пояснили у виданні, додавши, що 44 мільйони пішло на телевізійну рекламу по 19 українських телеканалах.

За матеріалами СПЖ  

Просмотров: 153

Залишити відповідь